Profesionální
správa PPC
První pozice ve vyhledávání
Umístění webových stránek na prvních pozicích vyhledávání je velmi žádoucí, protože uživatelé internetu mají tendenci klikat na výsledky na první stránce, a to především na prvních pozicích. To znamená, že webové stránky umístěné na první pozici mají větší šanci na zvýšení návštěvnosti a tedy i konverzí, což může být pro podnikání výhodné.
Klíčová slova
Termín nebo výraz, který slouží k usnadnění vyhledávání a kategorizaci témat.
Zpětné odkazy
Jsou takové odkazy, které vedou na vaší stránku z jiných webů a podporují organické pozice.
+395%
Výrazný nárůst zvýšení počtu prokliků
+92,91%
Zvýšení počtu zobrazení
Povědomí o značce
Využití PPC reklamy umožňuje značkám cíleně oslovovat svou cílovou skupinu a získávat větší povědomí o svých produktech nebo službách. Díky pokročilým nástrojům pro segmentaci a sledování výkonu reklam je možné přesně určit, kdo je příjemncem reklamního sdělení a jaké jsou výsledky kampaně.
Marketingové strategie
Vytvoříme efektivní marketingový plán pro vaší značku.
Meziroční nárůst konverzí
+298%
Zlepšení prodeje
Zvýšení prodejů je primárním cílem mnoha společností a PPC reklama je účinným nástrojem pro dosažení tohoto cíle. PPC reklama umožňuje značkám efektivně oslovovat svou cílovou skupinu a přitahovat relevantní návštěvníky na své webové stránky nebo online obchody.
+29,33%
Zvýšení konverzního poměru
Remarketingová kampaň
Remarketing umožňuje firmám oslovit uživatele, kteří projevili
zájem o jejich produkt nebo službu, ale z nějakého důvodu
neuskutečnili konverzi (např. nákup).
Cílem remarketingu je tedy přilákat zpět uživatele na webovou stránku a podpořit
ho v dokončení konverze. Remarketing se často používá v rámci reklamních kampaní
na sociálních sítích a v Google Ads.
Jak spolupráce probíhá?
Cenové a časové odhady pro měsíční optimalizaci a správu
uvádíme pro příklad ve třech základních variantách
Osobní setkání či Google Meet
Společně probereme Vaše cíle a představy.
Tvorba analýzy a návrhy kampaní
Vytvoříme analýzu klíčových slov, konkurence, obsahu a dalších. Na základě vytvořených analýz navrhneme efektivní PPC kampaně.
Odsouhlasení a spouštění kampaní
Předložíme Vám vypracovaný návrh kampaní, které po odsouhlasení spustíme a budeme je pravidelně optimalizovat do předem domluveného rozsahu hodin.
Pravidelný měsíční reporting
Report vytvoříme přesně podle Vámi sledovaných metrik a každý měsíc Vám ho zašleme.